Svar på frågorna!

Anonym om Lite mindre blod i kroppen men nu är det k...:

Nejmen vad har du nu gjort?

-          Haha, bara ett vanligt blodprov för att hålla koll på att jag får rätt medicin och rätt dos.

 

hanna om Frågestund?:

har du löshår?

-       Nix, det har jag inte. Det är mitt eget hår! =)

 

 

 

Carro om Frågestund?:

Varför ska du åka till London igen?

-       För att det är en underbar stad och för att min fina faster bor där. Hon ska springa en halvmara och då vill jag heja på henne!

Höstgarderoben behöver köpas också, men det är inte därför jag åker till London. Jag åker dit för att träffa min faster och för att jag tycker att det är skönt att komma ifrån Sverige och allt här ett tag.

 

 

Anonym om Morgonlista:

Kan du inte berätta lite om alla hästar du ridit? Lite bilder och lite text bara, snälla.

-       Oj, inte om alla kanske men om hästarna som har varit med de senaste åren kan jag nog knåpa ihop något om. Håll utkik!

 

A. om Frågestund?:

Tränar du fortfarande? Vad är ditt mål med träningen isåfall och vad är din dröm vikt? Vad väger du nu?

-       Nja, både och. Har lite problem med v.foten för tillfället och har haft det i snart 2 veckor. Det känns som att jag har något band uppe på foten som sträcks ut varje gång jag rör foten. Bandet liksom sträcks ut och in och det gör ont. Det hade varit enkelt att visa en bild på en fot och rita upp var det gör ont men eftersom jag hatar fötter så struntar vi i det.

 

Mitt mål med träningen är att få en sund kropp. Jag vill inte bli någon muskelknutte men jag vill ha en snygg och tight (?) kropp. Jag har ett hemligt mål med träningen också, men det får ni inte veta riktigt än.

Jag har ingen direkt drömvikt, jag vill bara ha en frisk och sund kropp, vikten spelar inte så stor roll för mig. Om jag absolut måste ha en drömvikt så skulle det vara att väga runt 48-50 kg. Allt beror ju på om det är muskler eller inte, men en frisk och sund kropp i första hand!
I dagsläget väger jag 45,8 kg, vill få en tightara och starkare kropp, och alltså öka i muskelmassa och därmed också öka i vikt.

 

 

Anonym om Frågestund?:

Hur träffade du din kille?

-       Oj, antar att du frågar eftersom ni är från samma stad ungefär. Det är en lång historia och jag tänker inte dra hela här. Kortfattat så började vi väl prata genom en gemensam ”bekant” och sen flyttade Joakim (mer känd som Pockis) ner till Lund för att plugga. Vi träffades några gånger som vänner men inget mer och sen slog det väl ner en blixt eller något och ja, på den vägen är det. Vi har nog känt varandra i över 5 år, men 2,5 år som enbart vänner.

 


Anonym om Frågestund?:

Vad vill du göra i framtiden?

-       Svårt! Beror på om du menar om typ 1 år eller om 10 år. Innan var jag stensäker på att jag ville bli mäklare eller revisor. Nu har jag ingen aning. Jag vill nog plugga och jobba utomlands i alla fall, känner att jag vill ha mer än Sverige ”landet lagom”.

Jag vill utforska världen så resa mycket ska jag göra.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: sofie

tro mig du vill inte bli revisor...

2011-09-26 @ 21:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback