Frågestund?

Fick en kommentar av Sofia, hon undrade om jag inte kunde ha en frågestund nu när jag börjat blogga igen. Hrm.. Finns det någon som har några frågor ens? Äh, vi kör väl då, ni får fråga vad ni vill och så slänger jag upp svaren här på torsdag kväll! Så, har ni någon fråga så skriver ni bara frågan i kommentarsfältet nedan, ni skickar frågan som en kommentar alltså. Easy!

Imorgon ska jag nog hem till mamma och pappa på dagen, umgås med mamma, fika, kanske köra lite mercedes. Pappa ska nog snart ställa in den för vintern så det gäller att passa på!
På kvällen ska jag iväg och göra en hemlig grej, ni får veta vad imorgon. Sålänge får ni bara en ledtråd i form av bilderna nedan.

Nix, nu ska jag lägga mig. Tänkte gå upp vid 9.30 imorgon, känner någon sig sugen på att ringa och väcka mig så varsågod, men inte innan 9.30! 

Godnatt på er, hoppas ni sover gott! 

Bilderna är tagna för någon vecka sen när jag fick provrida My´s fina häst. Kändes något konstigt, men underbart, att sitta på en häst igen, det var läääääängesen, nästan ett år sedan jag satt på en häst.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Anonym

Vad vill du göra i framtiden?

2011-09-21 @ 03:23:42
Postat av: Anonym

Hur träffade du din kille?

2011-09-21 @ 09:27:16
Postat av: A.

Tränar du fortfarande? Vad är ditt mål med träningen isåfall och vad är din dröm vikt? Vad väger du nu?

2011-09-21 @ 12:45:27
Postat av: Carro

Varför ska du åka till London igen?

2011-09-22 @ 17:08:20
Postat av: hanna

har du löshår?

2011-09-22 @ 17:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback