Morgonlista

1. Vad har du på dig? Trosor, ett stort linne och mitt morgonrufs till hår!

2. Drömde du något i natt? I så fall - vad? Yes, det gjorde jag, men vad är hemligt, hihi!

3. När skrattade du senast? Igår innan jag somnade, jag tycker om att skratta!

4. Har du sett något konstigt på sistone? Mannen som dansade utanför jobb häromdagen var väldigt konstig.

5. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Jag skulle investera mycket pengar i aktier, skänka mycket pengar och sen skulle jag köpa en viss Swiftbil (pappa&mamma, ni vet vilken), jag skulle köpt en Mercedes sl 500 amg, en långresa till ett varmt land där jag bjudit med nära och kära och sist men inte minst MASSOR AV SKOR.

6. Tycker du om att dansa? Ja! All day, all night, shake that ass girl.

7. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? En dröm är att bo i London.. Min faster som bor i London är en av mina idoler, hon lever lite drömliv enligt mig..

8. Det första du gjorde I morse? Kollade mailen och svarade på mail.

Come to mama..

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta lite om alla hästar du ridit? Lite bilder och lite text bara, snälla.

2011-09-21 @ 21:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback