Antibiotika. Igen.

Var ett tag sen sist nu igen.. Livet flyter på bra. Astrid sköter sig, Perfi sköter sig och vi hittar mer och mer knappar. Tävling känns inte lika långt bort och farligt längre.

Min träning och kost känns bra, följer mitt kost och träningsschema som jag fått av min pt. Nu käkar jag dock antibiotika igen eftersom att vissa grejer i kroppen inte försvann förra antibiotikakuren. Träningen ligger lite på is men kosten kör jag på med.


Nej, nu är det slut på bokstäver. Slänger in lite bilder istället.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: myysi

var är kolhydraterna på kycklingtallriken?! ajabaja!!

Svar: Förlåt! Hade ätit massa fullkornspasta till lunch så jag var inte sugen :(
IDA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback