Vila i frid Sebastian

Idag somnade Sebastian in efter 4 års kamp mot cancern. Jävla cancer.
Sebastian har varit den starkaste fightern av alla, den gladaste grabben trots allt och nu är han den starkast lysande stjärnan där uppe.

Jag kommer minnas Sebastian som den glada killen han alltid var. Han var så förnuftig, så smart, så lätt att tycka om. Finaste Sebastian. Jag kommer ihåg när vi spelade det där skjutspelet och du lärde mig hur jag skulle göra, jag kommer ihåg när vi såg den där dåliga filmen som vi sen struntade i och byggde de fulaste legobyggnaderna istället. Sebastian, varför du?

Jag ska ta hand om din fina syster, jag lovar.
Vila i frid nu fina Sebastian.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback