No more update

Nix, nu har jag somnat i soffan allt för många gånger för att orkar uppdatera något ordentligt här.
Imorgon hade jag sett framemot att vara ledig och sov ut och ta igen lite sömn. Har varit uppe vid 7-8 varje dag nu i nästan 2 veckor (och här räknar jag inte med usa veckorna för där gick vi ju upp senast 8 varje dag typ..), och somnat på tok för sent. Nu säger kroppen att den är trött och jag säger inte emot!
Det blir jobb imorgon igen, cash is king. Antingen blir det 7-12 eller 9-14, får se hur trött jag är imorgon. Jag har en snäll chef som låter mig komma när jag vill =) Det uppskattas.

Nix, nu ska jag bara hålla ögonen öppna tills min fina älskade Pockis kommer hem.
Då ska han få en bamsekram och några pussar. Imorgon ska vi ut och käka, han har ju namnsdag idag men jag slutade sent och han skulle iväg och jobba så vi tar det imorgon istället.

Puss på er!

image description


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback