Lång dag!

Oj vilken trött idis det var imorse.. Tack till er som ringde/smsade imorse. Blev lite lättare att gå upp då iallafall.

Var på jobb vid 6.40. Hajjar ni?!
Blev utsedd till "tröttast i omklädningsrummet" av chefen.
Dagen flöt på utan större problem, det enda problemet var mitt illamående och mitt magont. Inte läckert att behöva spy i delikatessen direkt. Det klarade vi oss tack och lov utan och när jag kom hem landade jag i sängen och sov i två timmar. Vaknade när min älskade man kom hem från gymmet, han är så fin.

Vi lagade oxfilé och potatisgratäng till middag ikväll och det satt fint även om jag inte kunde njuta av maten till 100% pga illamåendet.

Nu är min man iväg och jobbar och idag vill jag verkligen bara att han ska komma hem och mysa med mig. Längtar tills senare ikväll när vi ska sova, då ska jag krypa in i hans varma, stora, trygga famn och somna. Det är bra mysigt det.

Nix, nu ska jag vila lite.
Puss


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback