Baby boooo

Morsningkorsning! Idag sov jag till 11! Rekord! Pockis tog också sovmorgon så det var kanske därför jag kunde ligga kvar i sängen så länge. Eller så beror det på att jag köpte nytt täcke och nya sängkläder (?) igår. Köpte ett stort, varmt täcke. Förut har jag och Pockis haft vars ett men vi har alltid legat under samma täcke ändå så jag tyckte att det var lika bra att köpa ett stort.

Jag handlade även en klädbyrå (?) så idag ska jag rensa alla garderober, gå igenom alla kläder, slänga allt jag inte vill ha och sen få lite ordning på det hela. Håller på att tvätta också, inne på min 6:e maskin.. Har insett att jag har sjukt mycket kläder..

Nu ska jag fortsätta här, har en del att fixa med idag. Och det ska vara klart till klockan 18 för då ska jag till gymmet.

Puss

Frukost! Flingor med färska jordgubbar, två mackor och ett glas mjölk! Mums

 


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Rolf

Ser fräscht och nyttigt ut... fast brödet, nja, knappast godkänt :-)

2012-03-07 @ 13:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback