Nystart!

Välkomna tillbaka kära läsare! =)
Vi kör på en nystart på denna bloggen, är det någon som känner sig manad av att göra en ny design till bloggen, tell me! Är det en snygg design får du betalt!

Så, let's catch up! What's new? Tell me!
Nytt i mitt liv är mitt lilla hjärta. Jag har blivit mamma till en fantastiskt liten valp. Jag var med när hon föddes och har träffat henne nästan varje dag sen dess. Nu har hon äntligen flyttat hem till mig. Mitt lilla hjärta!
Astrid 

Eftersom att jag inte vet vad jag ska skriva om så får ni gärna lämna en kommentar om vad ni vill läsa om. Om det finns några läsare kvar dvs..
Nu ska jag och lilla Astrid packa in oss i bilen och sen köra ut till stallet. Där väntar det stallhäng och jordgubbsfika! 

Puss!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Karin Johnsson

Sötare Astrid har jag aldrig sett!

2012-06-24 @ 17:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback