Trött tjej med huvudvärk

Ligger i soffan och tittar på när Pockis spelar FIFA. Jag är för trött och har för ont i huvudet för att orka vara med och spela.

Ska strax be Pockis bära in mig till sängen, orkar inte gå så han får ställa upp :)

Imorgon ska jag till stallet. Jaaaaa! Det är mitt favoritställe för tillfället. Fast det är lite för kallt. Men mysigt ändå. Det är ett sånt härligt gäng i stallet. Gillar det verkligen.

Saknar såklart "Ida&Honey Bunny och Cecilia&Kajsa". Vilka fina tider. Så mycket roligt jag har haft och gjort med Cecilia. Långa ridturer, långa galopper, hårda dressyrpass i paddocken, hoppträningar och roliga timmar på terrängbanan med två smått överlyckliga hästar, filmkvällar, kinamats kvällar, långa promenader med hundarna.. MYCKET roligt har jag gjort med Cecilia. Och vad mycket jag har lärt mig, tjena hej..

Nej, sängen väntar! Nu återstår det bara att övertala Pockis till att bära in mig till sängen.. Det är lätt dagens utmaning. Godnatt!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback