Har hittat det där..

Jag har hittat det.. Eller vad man ska säga. Jag har hittat ett hus till som jag hade kunnat flytta in i på direkten.
Jag måste sluta titta på hus. Jag blir ju kär i hus och dagdrömmer hit och dit.
Åh!! Ni MÅSTE titta in detta huset. Och även länkarna jag la in här häromdagen. GÖR DET! Köper någon av er det så LOVA att jag måste få komma och bo där då och då. Det var ju trots allt JAG som tipsade er om det!

http://malmohusmaklarna2.capitex.se/pages/bilder.aspx?GUID=3PIB62RBR615GQCM&TYP=CMVilla

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Sanna

Ja, fint hus! Fast inte så fint inrett - Undrar om mannen bor där själv med döttrarna? Såg du? Bara en svart handduk där det hade varit finare med en ljus handduk... ;-) Och dröm du - då vet man vad man vill ha/inte ha till senare. En dag då är det dags. Keep on dreaming! Kram

2012-01-23 @ 20:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback