Får INTE bli sjuk

Bläääääää. Huvudvärk deluxe och lite för förkyld. Hur kan det slå till sådär bara? Tog en varm lång dusch när jag kom hem från träningen, tryckte i mig lite mat trots att jag inte var hungrig, sen däckade jag i soffan. Helt slut. Sov i någon timme, vaknade och flyttade till andra sidan av soffan där Pockis låg, la mig i hans famn, somnade om igen och sov till nästan 1. Helt utslagen känner jag mig. Vadfan, har inte tid med att vara krasslig nu. Är fortfarande hur trött som helst men nu dunkar huvudet och det gör ont inne i höger öra? Ska ta 2 Alvedon nu och sen försöka somna. Hoppas bara att trycket i örat försvinner, för det är inte skönt alls.

Nix, Alvedon och sen SOVA. Imorgon ska jag vara FRISK så att jag kan JOBBA.
Deal?


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback