Sista natten i Vegas!

Blir bara en snabbisupdate här.
Dagen har varit fin. Har gått lite på stan och sen chillat vid poolen. Har handlat nya skor idag. Sorry Pockis men jag kunde inte låta bli. Dom tar inte så stor plats. Pockis påpekar alltid att jag har på tok för många skor och att dom tar för stor plats. Jag fattar inte vad han menar. Men han är fin ändå eftersom att jag får ha kvar alla mina skor. Saknar min man lite faktiskt. Speciellt när jag vaknar mitt i natten och fryser.
Nog om det!

Imorgon ska vi köra till Los Angeles där vi har hyrt hus. Ska bli mysigt. Och gott med en ordentlig frukost och något annat än restaurangmat. Restaurangmat är gott men efter en vecka så börjar jag tröttna lite. Ska bli skönt att ligga vid poolen och sen bara kunna gå in och hämta något lätt i kylskåpet.

Nu ska jag fortsätta här! Slänger in en bild på kvällens outfit + dom nya skorna. Puss!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback