Shoppingdag..

Hjälp vad jag shoppat idag. Kommer behöva en väska till. Jag lyckas alltid med att shoppa för mycket så att jag behöver köpa en resväska till. Äh! Jag är väldigt nöjd med mina köp idag. Igen. Har gått loss inne på Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Forever 21. Och ett par nya converse köpte jag också. En väldigt lyckad shoppingdag!

Det kommer kanske upp bilder på kläderna jag köpt, men inte nu. Prio ett nu är MAT och sen ska jag chilla. Det tar på en att shoppa 11-18, även på mig.

Puss!
Dagens bästa köp är nog förresten vårjackan från Tommy Hilfiger. Nöjd och glad idis!!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: thesis help

When I have money I spend them all on a new clothing.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback