Pockis sover

Och jag tycker att han är söt. Just nu ligger han och ler. Undrar vad han drömmer. Han ser inte lika glad ut när jag lägger mig tätt intill honom.. Jag är iskall och han är varm som en spis. Pockis.. Åh, nu flyttar han sig! Duktig Pockis. Han håller om mig i sömnen, duktigt av honom. Och mysigt.

Nu ska jag försöka somna, har nyss tagit en Alvedon för att febern ska gå ner så att jag kan somna.
Igår hade jag 39 graders feber när jag kom hem från jobb, idag hade jag 38,6. Var tvungen att jobba idag så det var bara att hålla ut och tänka "snart semester, bara detta passet kvar!!". Ni kan få se min nedräkningslapp som jag gjorde på jobb idag..
Men, nu har jag iallafall SEMESTER (!) och imorgon ska jag ta igen massa sömn och bara chilla här hemma. Måste börja packa också, har ingen aning om vad jag ska ta med mig. Vill inte ha med mycket kläder, tänkte shoppa massa kläder där borta.. Mycket roligare att fylla resväskan med nya kläder när man ska hem :)

Nej, nu ska jag som sagt sova.
Puss på er


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback