Perfi update!

I fredags var det ju tänkt att Perfi skulle få massage och sedan bli behandlad med laser. Laser är bra för läkning och därför tänkte jag att det skulle vara toppen för Perfi. Massören frågade lite om skadan, hur hon var annars och lite sådär. Jag berättade på och förklarade att det är ett STO som ibland kan tycka att det är jätteskönt att bli borstad men sen ibland tröttnar ordentligt. Ett sto med mycket egen vilja helt enkelt =)
Massören börjar klämma och känna lite. Lite spänd i hals/nacke, går vidare till ryggen och där markerar Perfi ordentligt att hon inte är nöjd alls med vad som händer och att det gör ont. Massören fortsätter lite men konstaterar sedan att det inte är lönt att fortsätta, hon tyckte att Perfi reagerar på tok för mycket och verkar ha för ont för att det ska vara värt att fortsätta. Hennes rekommendation var att åka till en klinik och få Pefis rygg röntgad och kollad av en kiropraktor. Pärlan :( Så, det blev varken någon ordentlig massage eller någon behandling med laser. 
Istället blev det en promenad i solskenet. Perfi lunkade snällt med och skötte sig. 

Så, nu är nu uppdaterade med lite ny Perfi info. Nu åker jag ju till USA i ca 3 veckor och så får vi se vad som händer/har hänt med damen när jag kommer hem. 



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback