LAS VEGAS

Ja, vad ska man säga? Las Vegas är verkligen något speciellt.
Sviten jag och Sofie bor i är större än min och Pockis lägenhet. Vi har vars en dubbelsäng, vars en tv, vars en vask, vars en soffa. Det är sjukt. Allt är stort. Only in Las Vegas.
However, jag har nyss duschat i den stora duschen och ska strax klä på mig.
Blev lite lagom rädd när jag stod i duschen och såg en naken människa som stirrade på mig. Tog någon sekund innan jag hajjade att det var jag själv. Här är speglar överallt.
Igår promenerade vi längs the strip och mest bara tittade. Käkade på Hard Rock Café och shoppade lite där också.
Idag ska vi ut och göra stan och sen chilla vid poolen tror jag. Ikväll var det snack om att vi skulle gå ut och äta på en fin restaurang. Måste hitta kläder att ha på mig kom jag precis på.
Tror jag kör en långklänning nu när vi ska ut på stan, känns lite lagom.
Annars då? Hur har ni det hemma i Sverige?
Nix, nu ska jag slänga på mig lite kläder och sen sticka iväg och köpa frukost.
Puss på er!
Blir inga bilder från Las Vegas nu förresten, sitter vid datorn och har inte fört över bilderna. Så ni får en kass bild på dagens klänning istället.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: F

Låter som att du lever livet. Hade du inte kunnat filma rummet ni bor i? Intressant för oss läsare att se hur du har det!!

2012-02-23 @ 07:16:19
Postat av: C

Vegas är skithäftigt! Tänk dig hela the strip stängs av från trafik och gatan fylls med musik, drinkar och partysugna människor som bara går loss, nyår var magiskt där!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback