Låååång dag

Låååång dag. Kom nyligen hem från jobbet. Har precis gjort medarbetsundersökningen och ska snart hoppa ner i sängen. 

Igår var det en blandad dag. Tråkiga besked på djursjukshuset. Sjukhage 2 veckor till och sen får hon komma ut i större hage. Hon ska skrittas för hand 15 minuter om dagen och sen öka det med 5 minuter per vecka. I 6 (!!) veckor till. BLÄ vad tråkigt. Jag vill rida, jag vill köra ett hårt dressyrpass, träna och bli bättre. Mocka, borsta och fixa mat börjar jag tycka blir tråkigt.. Jaja, jag ger henne dessa 6 veckorna, är hon inte bra efter 6 veckor så vetitusan vad jag gör. 

Igår hade jag och Pockis varit tillsammans i 3 år så vi firade det med att laga GOD mat här hemma och mysa. Vi funderade på att gå ut och käka men kom fram till att det var mysigare att laga mat tillsammans här hemma.
En mysig kväll med min man helt enkelt! Han är fin han!

Imorgon kommer pappa och hämtar mig 8.30, sen ska jag ut och handla, hem och damma och sen ut till Perfi som ska få massage och bli behandlad med laser vid 11.30. Innan dess ska boxen vara mockad, maten fixad och damen promenerad och ryktad. 

Nix, nu ska jag slänga mig i sängen för att orka med morgondagen.. Jobbar 15-22 och har ju en del att hinna med innan dess. Lång dag imorgon också helt enkelt. Men, det är bara en vecka kvar tills jag åker! Om en vecka är jag framme i San Fransisco, underbart skönt ska det bli!


image description
Saknar min fantastiska Honey Bunny också, finare kommer jag aldrig hitta 

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback