Antibiotika och smärtstillande

Gav doktorn mig. Jag har fått en inflammation i bihålorna något och som på något sätt har blockerat något i örat. Därav bortfall av hörsel och tryck i örat. Något. Tror jag. Doktorn ritade allt fint, ska fota det så att ni får se.

Hursomhaver, antibiotika och smärtstillande i en vecka och sen ska jag må bra. Just det, han lärde mig också hur man ska snyta sig. Väldigt spännande och lärorikt att gå till doktorn här i staterna. 360 dollar fattigare gick jag ut på stan och shoppade. Det var jag värd efter att ha fått bihålorna masserade.
Gick loss inne på Urban Outfiters och en del andra affärer. Mest nöjd är jag med byxdressen med öppen rygg och klänningen med öppen rygg, åh så fina.

Ikväll ska vi ut och äta på en restaurang i närheten och sen blir det sova. Imorgon kör vi härifrån med sikte på LAS VEGAS BABY.
Nu ska jag ta en tupplur innan jag gör mig klar för middag.
Puss


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback