Trött idis.

Ja, jag är inte riktigt van vid att gå upp såhär tidigt. Och jag gör det bara för att köra min lillasyster till skolan. Jag är en snäll syster jag, det tycker jag själv ialalfall.
Idag har jag faktiskt ingenting planerat, rätt skönt. Har en massa saker jag vill hinna göra och en massa människor jag vill hinna träffa men vi får se vad dagen har att bjuda på.
Jag har lite funderingar på att ringa lillkusinen och hennes familj i Trelleborg och höra vad dom gör ikväll, så det kanske blir ett Trelleborgsbesök ikväll.
Jag har ett telefonmöte vid 10 och efter det ska jag nog ge mig ut på en joggingrunda. Finns några riktigt bra rundor här hemma hos mamma och pappa. Och då kan jag avsluta joggingrundan med några minuter i mördarbacken.
Just det! Jag får inte glömma att hämta ut min skatteåterbäring, har glömt det nu hur länge som helst. IDA DU MÅSTE KÖRA TILL VEBERÖD OCH GÖRA DET IDAG! 

Nix, nu ska jag sätta mig i bilen och köra syster. Kan kanske bli så att jag kryper ner i sängen sen igen när jag kommer hem, kanske. Eller om jag är pigg kanske jag joggar en runda direkt. Det låter som en plan. MB kommer med nybakade bullar vid 9 så det hade ju passat perfekt om jag hade sprungit en runda innan dess. 

Nej, fan dags att köra så att syster inte kommer för sent.

Idag kör jag för ovanlighetens skull pappas jeep. Slog mig nyss att det nog är den bilen som jag har kört minst. Iochförsig så har pappa bara haft den sen i juni (?). Fast nu får jag tänka efter, hur länge har mamma haft sin nya swift? Sen i maj? Äh, strunt samma. Jag är jävligt bortskämd med att få köra så nya och bra bilar iallafall. Jag har sagt det förut och säger det igen, JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA FÖRÄLDRAR! Jag älskar er!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback