Snabbt inlägg

Dagen har rullt på, vaknade vid 8.40 av att solen sken massor! Mmm, finfint! Tog en dusch, slappade i soffan lite, pratade i telefon, åt lunch ute med pappa, MB och födelsedagsgrisen Tage. 
Nu har jag pluggat lite och ligger i soffan och tittar på när boysen spelar fifa, lagom roligt.
Ikväll blir det träning, vet inte om det blir ett boxpass eller om vi köttar gymmet. Vi får se helt enkelt.

Nix, nu ska jag nog ta lite glass och sen fortsätta plugga.
Har skickat iväg två spännande mail precis också, nu är det bara att vänta på svar, det jobbigaste. 
Jag tänker inte avslöja mer utan om det blir något så lär ni märka det i bloggen. Så, håll tummarna för positiva svar!
Haha, och ha för tusan inte några höga förhoppningar, många av er kommer nog tycka att det är tråkigt.
Äh, nu börjar jag babbla för mycket.


Puss!


Har faktiskt haft klänning på mig idag, en sådan som på bilden fast svart. Kanske sista gången detta året.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback