Lugn fredag

Äntligen hemma från jobbet! Jobbade 16-22.15. Helt okej pass men nu är jag trött. Har dragit på mig någon förkylning så jag vill mest bara ligga i soffan eller sängen och mysa under ett varmt täcke.

Just nu ligger jag i soffan och tittar på tv. Grabbarna är iväg och festar och jag är ensam hemma vilket är SKÖNT!
Jag tänkte dock åka hem till mamma och pappa och sova. Orkar inte riktigt bli väckt inatt när det kommer hem två fulla grabbar.. Jag ska ju upp och jobba imorgon. Pappa ska ändå in och hämta mamma som har varit ute med några vänner och ätit så då kan ha lika gärna hämta upp mig på vägen.

Nix, nu ska jag krypa ner under filten! Imorgon är det jobb 11-20 och sen på kvällen har jag inga planer, vi får se vad som dyker upp.
Puss på er!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback