Godnatt!

Jobbet gick bra idag, det tog mycket längre tid än planerat då det var 50 (!) hästar som skulle visas och sen budas ut. Där var en häst som jag ville ha men den blev dyyyyyyr.

Jag körde hem till mamma och pappa efteråt och käkade. Oxfilé och mammas goda kantarellsås, mums!

Nu är jag dock tillbaka i Lund. Tänkte att det är lika bra att sova i Lund eftersom jag ska provrida en häst imorgonbitti som står utanför Lund.
Nu ångrar jag dock att jag körde hit eftersom det första Joakim sa var "du bara kommer hit och förstör". Hans motståndare gjorde tydligen mål på fifa. Och det var såklart mitt fel eftersom att jag satte mig bredvid honom. Tack för den Joakim! Jävla nörd. Fattar inte hur fifa kan vara så jävla viktigt. Jag pallar inte med när han är sådan så jag har gått och lagt mig. Ja, jag är lite lack!

Nog om det, nu ska jag sova.
Imorgon ska jag till min kusin och sen ska jag kanske iväg på kvällen, vi får se.
Puss och godnatt!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback