Ett vg? Nejtack!

Hade precis en tenta i internationell ekonomi. Läraren frågade vad jag ville ha för betyg och jag sa MVG. Jag berättade för honom att om jag inte får MVG så vill jag ha ett IG så att jag kan göra om det och få MVG, det var han med på.
Tentan kändes bra, jag svarade utförligt på nästan alla frågor han ställde och det kändes OK liksom. Han skulle fundera lite och maila mig betyget. Nu fick jag mail. VG+. MEN ÅH! Ett jävla + hjälper inte mig, det är MVG eller inget jag vill ha.
På onsdag gör jag ett nytt försök i kampen mot att få mitt MVG. Tills dess ska jag tatuera in OECD länderna i pannan.
Nu ska jag trotsa träningsvärken och ge mig ut på en joggingtur. Jag och Johan fick ett litet dampryck igår och tränade lite här hemma i lägenheten, lite situps, armhävningar och andra jobbiga övningar. 

Johan är förresten en mycket bra man för er tjejer som letar efter en vettig man. Vältränad också eftersom han nästan piskade mig i alla övningar igår. Passa på tjejer!

Nix, dags att röra på fläsket!
Puss på er!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback