Blogg.se app?

Äntligen har blogg.se kommit ut med en app, det har varit snack om det sen i februari och nu är den äntligen här. Hoppas den funkar utan några buggar..

Annars då, har ni haft en bra dag?
Min har varit okej. Sov lite för länge, kommer verkligen inte upp. Jag är så trött nuförtiden, helt sjukt. Har pluggat idag, lunchat med min fina mamma och storhandlat med Pockis.

Jag har låst in mig i badrummet och jag hoppade precis ner i badet. Jag är sur på Pockis och då är det rätt skönt att låsa in sig. Äh, nog om det.

Nu ska jag återgå till att plugga ekonomi här i badet.
Puss på er!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: emelie- mamma till en busunge o en liten prinsessa

var gärna med o tävla om ett valfritt iphoneskal



http://emlisch.blogg.se/2011/september/var-med-och-tavla-om-ett-valfritt-iphoneskal.html#comment

2011-09-28 @ 21:27:27
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback