28/9 2011

Blir inte mycket bloggning idag, har annat för mig helt enkelt.
Slänger in en lista lite fort.
Hoppas ni har en fin dag!


Dagens klädsel: Mina rosa/orange mysshorts, stort vitt linne och mysstrumpor. 
Dagens frisyr: Uppsatt i en ovanligt slarvig knut.
Dagens händelse: Väntar jag fortfarande på.
Dagens frukost: Kaffe + vaniljyoghurt.
Dagens favorit: Ingen änsålänge faktiskt, SÅ TA CHANSEN! Eller något..
Dagens längtan: LONDON!
Dagens humör: Lite huvudont och magont, men annars helt okej. 
Dagens väder: 17 grader, sol och moln bråkar lite. 
Dagens låt: Diddy, Dirty Money featuring Skylar Grey - Coming home



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Ella

Sv: Det var inte smärtlöst om man säger så, men det gjorde ändå inte så ont som jag trodde att det skulle göra :) Jaha okej! Ja har faktiskt funderat lite, och isåfall blir det nog vid handleden så det lät ju bra att det inte gjorde så ont :) Vad har du för något? Text eller bild?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback