20/9 2011

Godkväll! Har ni haft en bra dag?
Min dag har varit fin, har lunchat med mamma, haft lite telefonmöte, skickat iväg en del mail, tagit sovmorgon, tagit en långdusch, träffat fina Dumle som ni ser på bilderna nedan.

Efter pricktestet igår där det visade att jag är minst allergisk mot häst och hund kunde jag inte hålla mig idag utan jag sprang iväg till min gamla körskola där fina Dumle håller till. Han kände igen mig trots att det är många månader sen vi sågs senast, pluttegull hunden. När jag kom hem kunde jag inte låta bli att kolla upp lite pudeluppfödare.. Hehe..

Nix, nu ska jag sätta mig på balkongen och prata lite i telefon. Pockis spelar fifa här inne, alltså går det inte att prata här inne..

Puss på er!


Fin arm ca 1 minut efter att läkaren gjort pricktestet.. Ni kan tänka er hur det såg ut efter 15 minuter, isch och aj vad det kliade. Och detta är den "braiga" armen.

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback