-

VEM

Vem är i rummet med dig? Inte någon.
Vem fick du senaste sms av? Cecilia
Vem tänker du på nu? Alla personer som jag hade velat hinna träffa imorgon
Vem pratade du senast i telefon med? Pappa

Vems hus var du senast i? Mammas&pappas

Vem önskar du var med dig nu? Hrm, Pockis kanske. Omysigt att sova ensam.

Vem är din favoritsläkting? Ha! Nog lätt att svara på. Nej, jag vägrar.

VAR

Var är din mobiltelefon? I väskan
Var handlar du mest? Mat då eller? Coop Forum Lund utan tvekan eftersom jag jobbar där.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Jag tog den från garderoben hemma, tror jag köpte den i USA för nått år sen

Var åkte du senast bil? Från Lund hem till mamma och pappa


VAD

Vad åt du senast? Bra fråga, måste varit den där sista godisbiten som alltid ligger kvar i skålen för att ingen tycker om den men som ändå alltid blir uppäten... Nu blev jag hungrig. 
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? Min tröja, om möööörkblå räknas.
Vad är din favorit färg? Röd eller lila
Vilken film såg du senast? Jag vet faktiskt inte.
Vad hör du just nu? Min kurrande mage.

 

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Yesboxprimasnus!
Sovit naken? Ja!
Kört över hastighetengränsen? Haha, på körskolan var jag känd som fartgalningen.
Fått hicka? Seriöst. Finns det människor på jorden som aldrig haft hicka?
Dumpat någon? Ja. .
Varit i slagsmål? Nej, jag är inget fan av sådant trams.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja. OLLE HEDBERG VAFAN?!
Älskar eller saknar någon nu? JA!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback