Lördag och snygga underkläder

Alltså. Snygga underkläder har verkligen förföljt mig under London vistelsen. Vet inte hur många olika bhar och trosor jag har köpt. Igår tänkte jag att nu får det räcka med underkläder. Ha! Det gick ju bra ändå tills vid 11 idag när jag gick in i en Calvin Klein affär.. Jag var tvungen! Jag älskar CKs underkläder så ja, ni kan ju gissa hur det gick idag.. Tomhänt gick jag inte ut därifrån iallafall! Annars då? Jo, idag har vi varit på Camden market och i Covent garden, vi har fikat, shoppat, myst, åkt buss, fikat lite till och shoppat ännu mer. Idag kom jag hem med 6 påsar kläder plus två par skor. Jag är GALEN. Imorgon springer min fina faster en halvmara så vi ska dit och heja på henne! Vi ska köpa en större resväska imorgon också förresten.. Nix, nu ska jag duscha och sen gå och lägga mig. Puss på er!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback