Lista!

Vad heter du: Ida 
Ålder: 19
Vad gör du: Allt förutom det jag borde
Vad längtar du till: Tills flyger lyfter imorgon
Vad händer i helgen: LONDON BABY! 
Vad har du på dig: Myskläder
Favoritöl: Corona
Vad ska du göra idag: Plugga lite till sen ska jag sova
Favoritsnabbmatställe: Sushi2go
Vad dansar du till: Det som är bra 
Vem saknar du: Just nu saknar jag faktiskt några stycken
Något någon inte vet om dig: Oj, mycket!



HUR

Svarar du i telefonen: Beror på vem det är..
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Ja, alltså eftersom detta är ett tidsinställt inlägg kan jag inte riktigt svara. Men nu när jag sitter och skriver detta (5/10 00.10) så är där mycket eftersom jag växlade pengar tidigare i veckan.
Mycket är klockan: 00.11
Hur många kontakter har du på msn: Ingen aning... hänger inte där längre
Spenderar du en regnig dag bäst: I soffan med en mysig film, fint sällskap och en bra film. Och mycket kaffe och kakor!

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Dylan, "vill du med på fest i stan ikväll?"
Pratar du med på msn just nu? Ingen
Ringde dig senast? Pockis
Pussade dig senast? Pockis
Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha, vågar jag inte skriva här
Saknar du mest just nu? Men vafan är detta för frågor som bara handlar om saknad?
Ska du träffa imorgon? Min faster!! (skrivet den 5/10, alltså innan jag åkt..)
Sov du med senast? Pockis
Festade du med senast? Minns inte faktiskt.
Vem fick du senast sms av? Pockis

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja och ramlat.
Gråtit en hel natt: Säkerligen
Druckit så du spytt: Nix
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Nopp
Gjort en bakåtkullerbytta: Kan göra flera stycken på raken i vattnet
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja..
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: JA, ibland vill jag förstå hur män tänker alltså..

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Sofia

Hej Idis! Jag sitter på affärsresa i Holland (fancy va?) och just nu väntar jag på beslut från fabrikschefen om jag har tillstånd att mäta. Så basicly väntar jag på att få jobba typ. Så jag har inte så mycket att göra just nu och kom att tänka på din blogg så jag kollade läget lite. (: Det kostar 1,22 att smsa här ifrån, inte jättedyrt, men jag har redan skickat alldeles för många. Så jag tänkte att jag kan kommentera här istället för att smsa, hoppas det funkar lika bra. Vad jag tänkte fråga var om du inte vill ses en dag? Du har inte sett lägenheten och vi har inte pratat på evigheter! Vi borde spela halo. Och äta nachos. Och festa, borde vi inte det? Jag tror inte vi gjort det sen typ högstadiet, festat alltså? Nu blev detta långt.. Hör av dig, jag kommer hem ikväll och efter det kan jag smsa som vanligt! PUSS min vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback