Låång dag

Godkväll! Det har varit en låång dag. Jag är inte direkt van vid att gå upp vid 6.. Fast det kändes okej vid 6.15.. =)
Hotellfrukosten var finfin, även om jag inte var så hungrig sådär tidigt så fick jag i mig en del iallafall.
Allt har gått bra på skolan idag, jag har fått gjort vad jag skulle gjort.
Körde tillbaka till Kalmar vid 15.30, tog med mig en kebabtallrik till hotellet, åt och sen la jag mig i sängen (som för övrigt är sååååååååå skön) och somnade i 2 timmar. Hrm, trött tjej? Jag skulle bara titta lite på tv ju..

Har hunnit med ett telefonmöte ikväll och nu tänkte jag hoppa ner i ett varmt bad innan jag ska sova.
Imorgon har jag första mötet vid 9 och sen rullar det på med möten hela dagen. Ska försöka hinna klämma in en lunch någonstans också. Jaja, det gäller att vara effektiv när man väl är här uppe!
Nix, nu väntar ett varmt bad.
Puss på er!
image description

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback