Hästar under åren

Eftersom jag fick en fråga om jag inte kunde berätta lite om vad det är för hästar jag har ridit under åren så tänkte jag ta tag i det nu, dock kommer jag inte ta med alla hästar utan bara några stycken, tror det blir 5 stycken pållar som får vara med. Tre hästar känner ni nog igen och vet lite om medans 2 hästar tror jag inte ni har så bra koll på. 

Jag kommer inte ta det i ordning utan det får bli som det blir.
Vet att många av er läsare inte bryr sig ett dugg om hästar och så men det finns ju faktiskt dom läsare som gör det, så ni som inte är intresserade får blunda för vissa inlägg eller något =)

Nix, nu ska jag fortsätta här och se vad jag kan knåpa ihop till er hästintresserade!
Puss

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback