En halvmara senare.

Idag var vi uppe med tuppen eftersom att min faster Lotta skulle springa en halvmara. Crazy.
Jag och pappa handlade frukost medans Lotta varmde upp och sen gick vi en runda i Hyde Park dar halvmaran gick.
Vi tittade pa galningarna som sprang och drack kaffe, hejade pa Lotta nar vi sag henne och drack lite mer kaffe.
Lotta gjorde en lysande insats och kom i mal pa en valdigt bra tid, vilket vi firar med att ata sushi ikvall! Riktig sushi, mmmmm! Det ska bli goooott!

Jag vill absolut inte aka hem imorgon, kanner mig langt i fran redo att aka harifran! Jag ALSKAR London och allt har, vill stanna har forevigt ungefar. Jag kanske missar planet imorgon och stannar har..

Nix, nu ska jag ga igenom mina inkop och kanske vila ogonen lite.
Jag sitter vid Lottas MacBook och bloggar, darfor inlagget blir lite annorlunda. Det saknas ju nagra svenska bokstaver pa tangentbordet som ni forstar. MEN, jag ar valdigt sugen pa att kopa en Mac, sa ar det bara. Framforallt nu nar min dator har borjat krangla igen..

Nix, vi hors kanske senare!
Puss pa er trakisar som inte lamnar en kommentar, VART ATT BLOGGA DA ELLER?!

image description

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: mumsi

Härligt , jag kan ju inte räknas in till de tråkiga för jag har i allafall lämnat kommentarer. Ha en underbar kväll, ses imorgon. puk

2011-10-09 @ 19:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback