KENT

Har kommit in i en KENT period igen så just nu är det mycket KENT som spelas här hemma.
Annars då? Nja, just nu är jag i en fight med mina lungor som kämpar emot mig. Hostan håller mig uppe om nätterna och jag har ont i halsen och är inte direkt sugen på någon mat ( ni som känner mig vet att "ah, då är hon sjuk")
Jävla piss. Jag vill jobba (är sjukskriven, en jävla historia det som jag kan berätta vid ett senare tillfälle), vara med mina vänner, träna, LEVA. Inte ligga hemma för att min kropp och mina lungor inte pallar något.

Äh, dags att sluta tycka synd om mig själv. Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att somna, annars är det säkert något bra på tv =)
Puss på er trogna läsare som är här inne varje dag och kikar fast att jag inte uppdaterar.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: mumsi

hej! nu har jag lyssnat en liten stund...

Hoppas att du får sova inatt, dröm sött..

2011-11-22 @ 22:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback