Tariffära

Tariffära och icke tariffära handeslhinder i mitt hjärta! Spännande, och intressant men svårt och klurigt på samma gång. Tacka vet jag spotify! Kolla in youtube klippet nedan, GRYM video! Jag är rätt sugen på att gå ut i helgen och dansa kan jag avslöja..

Usher featuring Pitbull – DJ Got Us Fallin' In Love.
Daniel Adams-Ray – Lilla lady
Britney Spears – Till The World Ends
Usher – More - RedOne Jimmy Joker Remix
LMFAO – Party Rock Anthem


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Fucking awesome - bästa mamma bloggen <3

"Pappan glömde bort sin 22 månaders dotter i bilen – dog"



Vissa människor ska inte ha barn. Enligt mamman så är han världens bästa pappa. OM han nu var det, så glömmer man väl förfan inte bort sin dotter i bilen.



Har jag fel?

TYCK TILL.



Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback