Syndat..

Jag har syndat. Jag har beställt hem mer kläder. Men, jag kommer använda dom! Dom är så fina, ni får se när jag får dom i början på nästa vecka.
Och jag kom fram till att jag faktiskt får unna mig lite sånt nu när alla andra tar studenten, får paket, får sommarlov och är fria från allt vad skola heter. Då är det faktiskt okej att unna sig lite kläder..
Och dessutom så är det en belöning till mig själv eftersom jag har varit jäkligt duktig denna veckan och skickat in en massa uppdrag och projekt. Det ska belönas faktiskt..
Jaja, nog om det. Imorse bjöds det på frukost hos Tagetooosa, pappa hade handlat med frukost dit. Jag jobbar ju numera som chaufför åt Styrtech AB (eller hur pappa och MB? Happyface!) så jag får vara med på företagsfikorna. Nej, skämt åsido, jag är bara jobbigt social och vill alltid vara med på alla luncher och alla fikor.
Snart ska jag nog köra och hämta pappa och sen ska vi köra hem och han ska hjälpa mig med den sista info&layout uppgiften och sen ska den också skickas in. Blev en väldigt massa "och" i den meningen, sorry.
Jag håller tummarna för att det inte börjar regna så att vi kan åka en runda med mercan, typ till farfar. Det var längesen jag träffade farfar så jag vill till Höllviken och träffa honom idag! Och får man åka/köra merca dit är det ju grymt! PAPPA SNÄLLA!!




Nu ska jag ta mitt kaffe och gå ut på balkongen.
Puss!
Såhär glad skulle jag bli pappa!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback