Relax

Tjingtjong medaljong!
Är allt bra med er idag? Här är det fina fisken, även om jag är lite trött. Vädret är ju inte direkt det bästa så det kan man ju inte bli piggelin av. Något man dock kan bli piggelin av är att luncha med mamma, och det ska jag göra! Mamma slutar vid 13 och sen ska vi käka sushi! Mumma!

Jag tänkte sätta mig i soffan nu och läsa klart min bok, inte mycket kvar nu av Robinson Crusoe, och än är han inte räddad.

Följer med mamma hem efter lunchen, ska göra klart ett arbete på pappas dator och så ska jag träffa Cecilia och höra hur allt är med henne nu efter det tunga beskedet hon fick hos veterinären när vi var där med hennes häst förra veckan.. Aldrig roligt.

Nix, nu väntar soffan, en kopp kaffe och R.C!
Puss på er


Fina Kaya!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback