Pluggeliplugg såhär på kvällskvisten

Godkväll! Haft en bra dag? Det har jag haft trots tråkiga besked igår. Det gäller att hålla tummarna för S helt enkelt nästa vecka när han ska opereras. Håll tummarna ni också, snälla!

Mådde ju rent ut sagt piss igår när jag kom hem från jobbet. Tänkte ta en powernap i soffan men det slutade med att jag sov från 16.30-19.30 ungefär. Mådde inte bättre när jag vaknade så jag gick in och la mig i sängen och tittade på tv/blundade ögonen. Lagade mat vid 21 och somnade vid 22.30 typ. Sov heeeela natten lång, vaknade nog inte ens när Pockis kom och la sig, inte vad jag kan komma ihåg iallafall. Vaknade vid 7 imorse när Pockis gick upp och sen somnade jag om och sov till lite efter 10. Jag var nog trött. Trött på mitt huvud som bankade på som jag vet inte vad.

Lunchade med pappa, MB och Tage idag, blev favoriten Vespa! Hem efter det, städa och plugga lite och sen kom pappa och hämtade mig lite efter 15 så åkte vi in till Malmö och beställde bil. Mmmmmmmmmmmmmmmmm, finfint!
Åkte med pappa hem och väl hemma bestämde vi oss för att gå en runda. En runda på närmre 7 km. Jaja, rört på oss fick vi iallafall. Jag och pappa höll på att vända i en kebenekajsebacke men då kläckte mamma kommentaren "nästa gång springer vi uppför den". Hahaha säger jag bara.
Grillade god korvhuset korv när vi kom hem och någon timme senare körde jag till Lund i min favoritSwift (den gamla alltså.. Fan vad fin den är min lilla plutt!!)

Nu sitter jag här vid skrivbordet och pluggar. Och äter vindruvor i massor.
Tänkte fortsätta här nu men om vi inte hörs mer inatt så hörs vi imorgon!
Puss och kram!



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback