MacBook Pro?

Sitter vid min kära dator som jag tror börjar ge upp. Den har klart och tydligt visat mig nu i några veckor att den inte är samma pigga dator längre. Och jag har tömt den på i stort sett allt, visrussökt den, defragmenterat (?) den. Men. Den vill nog inte jätte länge till tyvärr. Jag älskar verkligen min dator och vill kanske egentligen inte släppa taget om den. Och därför har jag kommit på en idé. Jag kan ju köpa en ny men ändå har kvar min gamla som typ "speldator" eller bara ladda ner filmer data. Det känns riskabelt att sitta och plugga och göra stora projekt på denna datorn då den stänger av sig lite när den vill. Känns lite som att min dator har den där sjukdomen där man kan somna när som.

Hur som helst så är jag sugen på en MacBook Pro. Jag har bara hört positiva saker om mac och alla som har gått från pc till mac säger "aldrig mer pc". Jag fullkomligt älskar ju min iPhone och menyerna i den och det gör mig ännu mer sugen på en mac. Det enda negativa med att köpa en mac är att min pappa inte kan hjälpa mig längre när jag sitter fast och datorn inte funkar som jag vill.
Och sen är ju frågan om man ska köpa en MacBook Pro eller Air. Nja, jag får nog åka ut och titta lite på datorer i eftermiddag helt enkelt.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback