Lunch @ vespa

Yes, så fick det bli idag. Jag, pappa, Micke, Tage och mamma tog en lunch på fina vespa idag. Det är ett kanon ställe det där alltså. Helt klart en favorit!

Nu är jag tillbaka på lth med näsan i böckerna och ska strax fortsätta här.
Ikväll är det städning som står på schemat och det är med stor sannolikhet sista gången jag städar lägentheten på ett bra tag. På så sätt ska det bli skönt att flytta hem, bara ha sitt eget rum att städa och inte en hel lägenheten. Det ska bli skönt att flytta hem men samtidigt kommer jag ju såklart sakna vissa saker..
Vi får se hur allt blir helt enkelt. Det får framtiden utvisa!

Nu ska jag fortsätta här.
PUSS



Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback