Lördag på balkongen

Väntar på att solen ska nå balkongen så att jag kan gå ut och sätta mig där och läsa min bok.
Medan jag väntar sitter jag och pluggar lite ekonomi. Har gjort upp ett schema för dagen som jag tycker ser fint ut.
11.00-solen når balkongen vid ca 12.00 - internationell ekonomi
12.00-15.00 - läsa robinson crusoe på balkongen
15.00-16.00 - internationell ekonomi
16.00-17.30 - svenska B
17.30-19.00 - det jag vill lägga mer tid på

Har varit och handlat proviant så jag har något att äta lite då och då.
Har hittat ett nytt favoritvatten förresten! Ramlösa vattenmelon, mmmm. Try it!

Nej, nu får det räcka för stunden.
Tänkte kanske fotografera mina fina nya baddräkter sen, får se. Får se om jag vågar använda dom i sommar.

Hoppas ni har en fantastisk dag i solen, det tänker jag ha!
Puss

Gammal bild, nu är det grööööönt!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback