5.00 och jag är fortfarande vaken

Ja, här ligger jag vaken. Har haft en sån där underbar natt för mig själv där jag har tänkt, analyserat, funderat, hoppats och gett upp. Jag älskar sådana här nätter där jag är vaken när det blir mörkt och jag är vaken och ser hur det blir ljust. Ibland är det så skönt att få vara vaken ensam, få tänka fritt. Det har jag verkligen behövt.

Mellan 4-5 satt jag på balkongen och såg hur solen gick upp, det var fint.
Nu ligger jag i soffan och tittar på "mitt i naturen".

Snart vaknar alla, bussarna har börjat gå och jag hör dom köra borta på kullerstensgatorna.

Äh, nu ska jag slappna av, äntligen. Huvudet har fått sig en ordentlig genomkörare och tankarna kan förhoppningsvis hålla sig lugna ett tag nu.


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback