31/5-2011

Tjenamojsen!

Blev ingen superuppdatering igår som ni märkte, hehehe. Hade annat för mig så jag hann inte riktigt.
Hur som haver är allt bra här iallafall. Lite smått chockad fortfarande efter inbrottet men jag hoppas poliserna finner den skyldiga. Alla mina kläder och skor som jag hade uppe på förrådet är borta. Eller ja, där är en sko kvar, men den går ju inte att använda eftersom den andra har tjuven tagit.
Det är så irriterande att folk inte kan låta andras saker vara. Poliserna var iallafall väldigt trevliga och lekte CSI uppe på förrådet. Nog om det!

Till något roligare! Jag fick tillbaka ett uppdrag igår som jag skickat in i internationell ekonomi. Uppdraget kom tillbaka med ett fint MVG och många fina kommentarer från läraren, kändes finfint!

Nu ska jag hoppa i min långklänning och göra mig klar. Ska luncha med mammsi! I like.
Blir nog en sväng ut till nova efter lunchen då jag måste byta en klänning jag köpte där häromdagen.
Skulle hämta lillasysters skor hos Tagetooosa också, då ska jag passa på att fråga om jag får lägga ut hans filmer här på bloggen, haha! Tagetoosa alltså..

Nej, dags att klä på sig!
Take care!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback