Smärtstillande och dreggel

Ja. Vad ska jag säga? Läppen börjar bli bättre. Svullnaden har gått ner, mycket tack vare värstingpillerna jag fick tror jag. Fick smärtstillande också men ja, det fyller inte riktigt sin funktion kan man väl säga. Eller, det fyller sin funktion men på fel ställe. Jag ville ju ha smärstillande till käken så att jag kunde äta och tugga utan att ha förbaskat ont. Det smärtstillande jag fick ska man gurgla i munnen och det bedövar hela munnen (vilket leder till att jag saglar en hel del...) men inte käken. Har jag märkt. Möjligt att det bedövar käken pyttelite. Men det bedövar för lite för att det ska vara värt att sitta och sagla och bli klibbig, och jag får inte somna  eller äta om jag har minsta lilla bedövning kvar i munnen. Då kan jag svälja min egen tunga och kvävas. Och det är inget jag vill så därför har jag struntat i att ta det. För att återgå till det viktiga, jag mår bättre!

Nu tänkte jag plugga lite religion. Fy bubblan vad tråkigt det är. Intresserar inte mig ett dugg. Undrar om det hade varit några krig i världen om inte religoner hade funnits. Fast å andra sidan. Människor hittar alltid något att bråka om.

Nej, det är väl lika bra att ta tag i det..
Take care!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: hanna

skönt att höra att du mår bättre!!

2011-03-03 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback