Nagellack och kaffe.

Tog nyss ett varmt bad, det var finfint. Nu mår mitt hår bra också efter att ha haft en grym hårinpackning i.
Nu målar jag naglarna och ska snart göra kaffe hade jag tänkte. Har lite glass som jag kan äta till kaffet, gott!
Pluggar fortfarande, börjar dock känna mig trött i huvudet.. Ska bli skönt med ett avbrott ikväll! Ikväll är det konsert som gäller. Min fina kusin och hans band ska spela på någon rock kväll tror jag det är. Det ska bli roligt iallafall. Blir mobilbloggning därifrån, lovar!

Bjuder på en söt bild på några ur kusinligan. Ser ni mig? Haha!
Nej, kaffe! Vad ska ni göra ikväll mina läsare? Något roligt?
Take caaaare!


Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Charlotte

OHH så fin kommentar du lämna till mig. Tycker om dig också, jätte mycket

2011-03-12 @ 17:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback