Huvudvärk är inte najs.

Har haft en extrem huvudvärk de senaste dagarna och därför har det inte blivit något bloggat. Har gått till jobbet, gjort vad jag ska, kommit hem från jobbet och gått och lagt mig direkt om att huvudvärken skulle släppa till nästa morgon. Sån tur hade jag tyvärr inte men nu är jag back on track igen!

Dock så har jag annat att göra ikväll så det blir inte mer uppdatering här idag. Men håll ut! Imorgon är jag ledig och ska göra massa roliga saker.
Nu ska jag äta och titta på halv åtta hos mig.

Tänkte försöka hinna luncha med pappa på fredag! Därför bjuder jag på en bild där jag lunchar med mamma! (så att hon också får vara med på ett hörn på något sätt..)
Take care!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback