Gym och massage

Var och tränade med Pockis, Eric och Johan i förmiddags. Blev ett lagom arm och bröst pass. Slängde mig in i duschen sen med dom skäggiga tanterna som pratade om de hutlösa priserna på bensin. Det var ju förskräckligt och det var ju en vändans tur att man inte hade bil längre. Ojojoj vad dom pratade. Jag duschade fort kan jag säga.

Pappa kom och hämtade mig på gymmet och sen körde vi till mormor och morfar och åt lunch innan vi körde till massören och fick massage. Välbehövligt och skönt! Nu ska jag snart jobba, 16-22 blir det idag. Kommer nog vara rätt trött när jag kommer hem. Hey! Chefen skulle förresten bjuda på tårta idag! Jag hoppas att det är någon kvar när jag kommer, annars blir jag ledsen i ögat..
Nej, tjingtjong medaljong!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!
Postat av: Mammi

Var det någon tårta kvar till er?

Vi hade 4 olika att välja mellan hallon. blodapelsin, passionsfrukt och tiramisu.Hoppas att det fanns lika mycket gott till er som jobbade eftermiddag och kväll.

2011-03-19 @ 15:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback