Godnatt!

Tänkte bara titta in här fort och sägs godnatt. Det är ändå reklam på tv så då kan jag lika väns uppdatera lite här.

Har haft en riktigt fin dag! Har varit på banken och pratat med dem om lite funderingar jag hade ang. London resan. Har beställt pund och och fått svar på mina frågor. Lysande! Längtar så! Har en lång lista på saker jag vill göra och som jag ska köpa!

Imorgon är det jobb som gäller från 12-20 och sen ska jag träffa vänner! Ska bli roligt. Är ledig HELA HELGEN! Fattar ni? HEEEEELA helgen? Känns overkligt! Haha!

Nej, nu ska jag sova! Hoppas ni sover gott! Och tack mamma och pappa för en fin dag! Och tack för lån av bil, IGEN! Ni är bäst som sagt!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback