Fredagskväll

Tjenahej! Har varit en vääääääldigt intensiv dag på jobb. Var galet mycket kunder och det var inte en lugn stund, men det är som roligast när det är så! Belönade mig själv med att köpa hängmörad ryggbiff. Väl hemma såg jag att min kära man hade städat hela lägenheten! Ryggbiffen smakde gudomligt och fick högst betyg av mig och Pockis.

Nu sitter jag och pluggar. Tänkte plugga undan en del redan nu så att jag ligger en vecka före planeringen så att jag kan vara helt ledig under London vistelsen. Jag längtar som en galning. Har satt upp bokningslappen vid sängen så varje morgon ser jag lappen och hittar kraft att gå upp och göra alla måsten.
Londonresan är en belöning till mig själv för att jag orkar och hinner jobba 40 timmar i veckan och samtidigt plugga 120% och uppnå bra resultat. Det gäller att prioritera och planera! Det lär bli ett tufft år men med belöningar går allt.
Det funkar för mig iallafall. Annars hade jag inte suttit här och pluggat en fredagskväll..

Nu ska jag fortsätta plugga! Hoppas att ni har en trevlig kväll!




Grym låt men ack så konstig video..

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback