Gooooo

Naglarna målade, väskan helt färdigpackad, jag är duschad och rätt nöjd. Det är bara magen som kurrar lite. Frågan är om jag ska äta här hemma eller ta något på vägen? Har svårt att bestämma mig. Kanske blir bäst om jag gör både och..
Alltså just nu är jag såååå osugen på att sätta mig i en bil och köra 30 mil ensam igen. Känner bara blääääää för det typ. Får hoppas jag blir piggare på det snart. Ska nog slänga i mig lite mat nu och sen börjar göra mig klar för att köra. Måste köra och tanka innan jag kör uppåt, blä för det också.
Nej, nu ska jag fixa det sista och sen kanske vila lite innan jag kör.
Uppdaterar mer via mobilen senare.
Puss på er!
Ps. Har ni tråkigt ikväll så vet ni ju vem ni kan ringa!!

Vad roligt att du vill lämna en kommentar, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback